Moje ostatnie wpisy

  •   ::  
Cześć wszystkim. 
Choc<br />iaż nie wiem czy tutaj ktoś wgl zagląda.
&nbsp;
U mnie

    20 miesięcy temu

  •   :: &nbsp;
wczorajsza I Komunia św. Natalki ;)a ostatnio brak czasu na wszystko..

    39 miesięcy temu

  •   :: 
na fotce mamy wiosnę, a za oknem nie wiadomo co -_-
raz słońce, deszcz.. w dodatku zamiast ciepła j

    41 miesięcy temu

  •   :: &nbsp;
jeju, kiedy ja tu bylam..
ostatni wpis ponad 3 tygodnie temu byl, masakra ;o
Miś w Katowi

    41 miesięcy temu

  •   :: &nbsp;
i pojechał m&oacute;j Pyś kochany :(ale dobrze, ze przynajmniej bedzie przyjezdzac na

    42 miesiące temu

  •   :: &nbsp;
o jejciu, kiedy ja tu bylam masakra..u mnie nic sie nie zmienilo..
nadal sie mecze tam gd

    42 miesiące temu


Albumy

Aby wykonać akcję musisz się zalogować.

Jeżeli nie masz jeszcze konta zarejestruj się.

Aby wykonać akcję musisz się zalogować.

Jeżeli nie masz jeszcze konta zarejestruj się.

Aparat: Sony - EXIF
Model: D2203
Przys?ona: f/2.4
Ogniskowa: 1.2mm
Na?wietlanie: 0/0
ISO: 50

 

z moją kochaną lamcią :3 :*

jutro lecim na zakończenie po zadania. 

:c

bede ryczeć, fajnie. albo i nie fajnie. :c

bede tesknic za tymi czubami, nooo ;c

Link do wpisu:

Komentarze

basia
64 miesiące temu

fajnie ..jak papuzki nierozłączki

basia: fajnie ..jak papuzki nierozłączki

odpowiedz

Reklama
64 miesiące temu

wredota
64 miesiące temu

fajna focia a wspomnienie zawsze bedzie miłe najwazniejsze to sie nie poddawac

wredota: fajna focia a wspomnienie zawsze bedzie miłe najwazniejsze to sie nie poddawac

odpowiedz

sandzia
64 miesiące temu

Wspomnienia zawsze będą :)

sandzia: Wspomnienia zawsze będą :)

odpowiedz

Dodaj komentarz

Użytkownik trzezwyumysl chce wiedzieć kto komentuje. Żeby zostawić komentarz zaloguj się lub załóż konto zupełnie za darmo!

Poleć to zdjęcie znajomym

  :: &nbsp;
z moją kochaną lamcią :3 :*jutro lecim na zakończenie po zadania.&nbsp;
:c
bed<br />e r

Podaj swój adres e-mail

Podaj adresy e-mail znajomych

Napisz wiadomość

Przepisz kod z obrazka:

 

Znajomi

643. Już dzisiaj wiem, że ta planeta nie jest martwa.

cisza...

...lepszej fotki na koniec nie mogłem znaleźść!!!!!

Z moim kochanym wariatem :* :* :*

Kochani ! Zapraszam.... serdecznie zapraszam do zapoznania się ze zrzutką ! Cel jest niesamowity :)

Pozostałe (110)

Ostatnie komentarze

Otrzymane|Napisane

Ostatnio odwiedzili


Ulubione linki