Moje ostatnie wpisy

  •   ::  
Cześć wszystkim. 
Choc<br />iaż nie wiem czy tutaj ktoś wgl zagląda.
&nbsp;
U mnie

    8 miesięcy temu

  •   :: &nbsp;
wczorajsza I Komunia św. Natalki ;)a ostatnio brak czasu na wszystko..

    27 miesięcy temu

  •   :: 
na fotce mamy wiosnę, a za oknem nie wiadomo co -_-
raz słońce, deszcz.. w dodatku zamiast ciepła j

    29 miesięcy temu

  •   :: &nbsp;
jeju, kiedy ja tu bylam..
ostatni wpis ponad 3 tygodnie temu byl, masakra ;o
Miś w Katowi

    29 miesięcy temu

  •   :: &nbsp;
i pojechał m&oacute;j Pyś kochany :(ale dobrze, ze przynajmniej bedzie przyjezdzac na

    30 miesięcy temu

  •   :: &nbsp;
o jejciu, kiedy ja tu bylam masakra..u mnie nic sie nie zmienilo..
nadal sie mecze tam gd

    30 miesięcy temu


Albumy

Aby wykonać akcję musisz się zalogować.

Jeżeli nie masz jeszcze konta zarejestruj się.

Aby wykonać akcję musisz się zalogować.

Jeżeli nie masz jeszcze konta zarejestruj się.

Aparat: Xiaomi - EXIF
Model: Redmi 4X
Przys?ona: f/2.2
Ogniskowa: 2.2mm
Na?wietlanie: 1/50
ISO: 105

 

Cześć wszystkim. 

Chociaż nie wiem czy tutaj ktoś wgl zagląda.

 

U mnie tyle się dzieje ostatnio że masakra ;)
Zdjęcie z Misiem z wakacji, a podczas wakacji.. powiedziałam "tak"!
Tak, tak, poprosił mnie o rękę, w przyszłym roku wychodzę za mąż!
Jestem naprawdę mega, mega szczęśliwa! <3
Najważniejsze rzeczy mamy załatwione, w tym roku jakieś nauki, projekty zaproszeń itp. ;)

Nie wiem czy będzie czas , żeby tu jeszcze kiedykolwiek zajrzeć, zobaczymy.

 

Do następnego, może? ;)

 

Link do wpisu:

Komentarze

megera
7 miesięcy temu

Widzę, że jednak pojawiają się tutaj znajome twarze!
Cóż mogę powiedzieć? Gratulację, dobrze słyszeć, że się układa!

megera: Widzę, że jednak pojawiają się tutaj znajome twarze! Cóż mogę powiedzieć? Gratulację, dobrze słyszeć, że się układa!

odpowiedz

Reklama
7 miesięcy temu

trzezwyumysl
7 miesięcy temu

megera:
Widzę, że jednak pojawiają się tutaj znajome twarze!
Cóż mogę powiedzieć? Gratulację, dobrze słyszeć, że się układa!


dziękujemy :):*

trzezwyumysl: megera: Widzę, że jednak pojawiają się tutaj znajome twarze! Cóż mogę powiedzieć? Gratulację, dobrze słyszeć, że się układa! dziękujemy :):*

odpowiedz

wredota
7 miesięcy temu

jestescie razem to super ,zycze wszystkiego najlepszego

wredota: jestescie razem to super ,zycze wszystkiego najlepszego

odpowiedz

basia
7 miesięcy temu

super pozdrowienia i wszystkiego dobrego

basia: super pozdrowienia i wszystkiego dobrego

odpowiedz

Dodaj komentarz

Użytkownik trzezwyumysl chce wiedzieć kto komentuje. Żeby zostawić komentarz zaloguj się lub załóż konto zupełnie za darmo!

Poleć to zdjęcie znajomym

  :: &nbsp;
Cześć wszystkim.&nbsp;
Choc<br />iaż nie wiem czy tutaj ktoś wgl zagląda.
&nbsp;
U

Podaj swój adres e-mail

Podaj adresy e-mail znajomych

Napisz wiadomość

Przepisz kod z obrazka:

 

Znajomi

...lepszej fotki na koniec nie mogłem znaleźść!!!!!

piękny zachód

Z moim kochanym wariatem :* :* :*

627. Czasami jedyne co powinieneś zrobić w danym momencie to odpuścić. Zrzucić zagradzający ciężar z serca. Powiedzieć szczere "pierdolę to" i się tego trzymać.

Kochani ! Zapraszam.... serdecznie zapraszam do zapoznania się ze zrzutką ! Cel jest niesamowity :)

Pozostałe (110)

Ostatnie komentarze

Otrzymane|Napisane

Ostatnio odwiedzili


Ulubione linki