Moje ostatnie wpisy

  •   ::  
Cześć wszystkim. 
Choc<br />iaż nie wiem czy tutaj ktoś wgl zagląda.
&nbsp;
U mnie

    32 miesiące temu

  •   :: &nbsp;
wczorajsza I Komunia św. Natalki ;)a ostatnio brak czasu na wszystko..

    52 miesiące temu

  •   :: 
na fotce mamy wiosnę, a za oknem nie wiadomo co -_-
raz słońce, deszcz.. w dodatku zamiast ciepła j

    53 miesiące temu

  •   :: &nbsp;
jeju, kiedy ja tu bylam..
ostatni wpis ponad 3 tygodnie temu byl, masakra ;o
Miś w Katowi

    54 miesiące temu

  •   :: &nbsp;
i pojechał m&oacute;j Pyś kochany :(ale dobrze, ze przynajmniej bedzie przyjezdzac na

    55 miesięcy temu

  •   :: &nbsp;
o jejciu, kiedy ja tu bylam masakra..u mnie nic sie nie zmienilo..
nadal sie mecze tam gd

    55 miesięcy temu


Albumy

Aby wykonać akcję musisz się zalogować.

Jeżeli nie masz jeszcze konta zarejestruj się.

Aby wykonać akcję musisz się zalogować.

Jeżeli nie masz jeszcze konta zarejestruj się.

 

jeju, kiedy ja tu bylam..

ostatni wpis ponad 3 tygodnie temu byl, masakra ;o

Miś w Katowicach, ale co weekend zjeżdża, wiec jest plus.

u mnie zmiany.

ścięłam wlosy, co widac na zdjeciu..

a dzis sie pozegnalam z praca.

nie, nie zwolnili mnie, tylko ja sie zwolnilam..

juz po prostu psychicznie nie wytrzymywalam tam..

co z tego, ze od jutra nam podwyzszaja stawke godzinowa, jak codziennie przychodze, a raczej przychodzilam ochrypnieta z bolem gardla, glowy i karku...
teraz musze odpoczac psychicznie przede wszystkim..

do nastepnego :>

Link do wpisu:

Komentarze

basia
54 miesiące temu

i slusznie..prace trzeba lubic..nic na siłę...i fajnie Ci w krotkich wlosach..pozdrawiam

basia: i slusznie..prace trzeba lubic..nic na siłę...i fajnie Ci w krotkich wlosach..pozdrawiam

odpowiedz

Reklama
54 miesiące temu

megera
54 miesiące temu

zmiany same na plus! bardzo dobrze, że zrezygnowałaś z takiej "pracy", odpoczywaj :)

megera: zmiany same na plus! bardzo dobrze, że zrezygnowałaś z takiej "pracy", odpoczywaj :)

odpowiedz

Dodaj komentarz

Użytkownik trzezwyumysl chce wiedzieć kto komentuje. Żeby zostawić komentarz zaloguj się lub załóż konto zupełnie za darmo!

Poleć to zdjęcie znajomym

  :: &nbsp;
jeju, kiedy ja tu bylam..
ostatni wpis ponad 3 tygodnie temu byl, masakra ;o
Miś w Katow

Podaj swój adres e-mail

Podaj adresy e-mail znajomych

Napisz wiadomość

Przepisz kod z obrazka:

 

Znajomi

pretty photography :)

654. To anioły kiedyś zaśpiewały mi tą pieśń, gdy straciłem wiarę, że coś jeszcze ma sens...

cisza...

Pozostałe (110)

Ostatnie komentarze

Otrzymane|Napisane

Ostatnio odwiedzili


Ulubione linki