Moje ostatnie wpisy

  •   ::  
wczorajsza I Komunia św. Natalki ;)a ostatnio brak czasu na wszystko..

    5 miesięcy temu

  •   :: 
na fotce mamy wiosnę, a za oknem nie wiadomo co -_-
raz słońce, deszcz.. w dodatku zamiast ciepła j

    6 miesięcy temu

  •   ::  
jeju, kiedy ja tu bylam..
ostatni wpis ponad 3 tygodnie temu byl, masakra ;o
Miś w Katowi

    7 miesięcy temu

  •   ::  
i pojechał mój Pyś kochany :(ale dobrze, ze przynajmniej bedzie przyjezdzac na

    7 miesięcy temu

  •   ::  
o jejciu, kiedy ja tu bylam masakra..u mnie nic sie nie zmienilo..
nadal sie mecze tam gd

    8 miesięcy temu

  •   ::  
u mnie nic się nie zmieniło..
praca, dom, szkoła, On..przydałby się jakiś wyjazd żeby odp

    8 miesięcy temu


Albumy

Aby wykonać akcję musisz się zalogować.

Jeżeli nie masz jeszcze konta zarejestruj się.

Aby wykonać akcję musisz się zalogować.

Jeżeli nie masz jeszcze konta zarejestruj się.

Aparat: NIKON CORPORATION - EXIF
Model: NIKON D3100
Przys?ona: f/4.0
Ogniskowa: 20.0mm
Na?wietlanie: 10/600
ISO: 400

 

wczorajsza I Komunia św. Natalki ;)

a ostatnio brak czasu na wszystko..

Link do wpisu:

Komentarze

wredota
5 miesięcy temu

jest super pamiątka

wredota: jest super pamiątka

odpowiedz

Reklama
5 miesięcy temu

basia
5 miesięcy temu

no nie zawsze mamy czas...sliczna pamiąteczka

basia: no nie zawsze mamy czas...sliczna pamiąteczka

odpowiedz

megera
5 miesięcy temu

super, pięknie wyglądałaś ;)

megera: super, pięknie wyglądałaś ;)

odpowiedz

Dodaj komentarz

Użytkownik trzezwyumysl chce wiedzieć kto komentuje. Żeby zostawić komentarz zaloguj się lub załóż konto zupełnie za darmo!

Poleć to zdjęcie znajomym

  ::  
wczorajsza I Komunia św. Natalki ;)a ostatnio brak czasu na wszystko..

Podaj swój adres e-mail

Podaj adresy e-mail znajomych

Napisz wiadomość

Przepisz kod z obrazka:

 

Znajomi

do następnego sezonu...

..wodne odbicie...

580. Są ludzie, którzy znaczą dużo więcej niż trochę.

#118

Pozostałe (110)

Ostatnie komentarze

Otrzymane|Napisane

Ostatnio odwiedzili


Ulubione linki